Semester Slantar

Vilken pysselkväll jag har haft nu. Är så trött så jag snart trillar ur soffan. Ska gå och sova så fort jag fått iväg det här inlägget. Idag var jag och Patrik förbi Panduro en sväng och köpte lite material till en "sparburk". Det är en spargris till våran semester som jag har pimpat upp lite. Visst blev det bra? Köpte glas färg och lite stickers sen så har jag ju så mycket hemma redan som jag fick användning för.

På burken står det "Semester Slantar" och ja det stämmer bra. Vi sparar fickpengar till våran semester i vår :)
Burken blev nästan full, så snart är det nog dax att göra en till! ca 300:- just nu, det är en bra början! Godnatt















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0