Husköp?

Så många frågor kring det här med husköp och vad vi egentligen vill ha. Pengar ska vi ha också för det är ingenting som växer på träd har jag lärt mig. Det är bestämt nu iaf, att det blir ett hus. Ja alltså, inte idag och inte imorgon, men om vi tänker oss 2-3 år framåt. Jag trivs dock jäkligt bra i min lägenhet så ett par år till här kan vi nog stå ut! 

Såg ett sånt härligt hus på hemnet.se som har bankat sig kvar i mitt huvud. Är jag normal som går och tänker på hus halva dagarna? Inreding och allt som har med det att göra? Har nästan inbillat mig själv till att jag kommer flytta till just det huset.  Kratta bort löven på hösten, grilla i trädgården på sommaren och njuta av stora snöflingor som sakta faller ner över gräset en iskall decembermorgon.

Här har vi drömhuset!


Huset är från 1939

Golvet? Jag vet. Hur tänkte dom där? Haha



Inte mitt drömkök, men sånt är lätt fixat!



Härlig stor tomt. Huset har källare med bastu också, många plus!

Det är så fint! Jag älskar det där huset.
Fick precis reda på att min bästa Maja kommer och hälsar på mig i Stockholm snart, gud vad roligt vi ska ha!
Julshoppa och bara mysa!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hihi, ja visst ska vi =)

2010-11-25 @ 20:19:24
Postat av: Hanna

Guuud vilket mysigt hus!

Saknar dig!

2010-11-28 @ 19:52:59
URL: http://hellyeeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0