Smak i munnen?

Dom senaste 2 dagarna har jag haft en kemisk smak i min mun. Ständigt!! Vad kan det vara? Varför smakar det så? Jätte konstigt är det iaf.
Nu till något annat jag har fått ett virus på min dator men nu är hårddisken omformaterad så inget mer virus, men nu till det värsta av allt. JAG ORKADE INTE SPARA ALLA MINA BILDER (så nu är alla dom borta). Jag vet skjut mig.

Kom precis hem från träningen och jag önskar att jag orkar träna mycket nu så jag får se något resultat snart.
Rökfri i över 3 veckor nu iaf. Det är så skönt och en sak som jag precis märkte är hur mycket bättre mitt tandkött mår sen jag slutade röka. Men har säkert gått upp 2kg också  (pga vätska). Men det är det värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0