Körkort och sommar!

Nu har jag äntligen tagit mitt körkort! Jag har aldrig varit så fokuserat på någonting så här lång tid som jag har varit med körkortet så ni kan ju gissa hur skönt det är nu när det är klart. Allt som allt har mitt körkort kostat ca 18000:- för er som är intresserade :)

Vi har ju köpt en bil också (3 veckor innan jag tog körkortet) så himla fin min lilla Urban!


Det är en Toyota Urban Cruiser, det är inte min bil på fotot men samma färg och allting. Har inte orkat fotat ännu!
Har blivit sämre på det, men nu när solen kommer allt oftare ska jag fota i takt med den.


Sitter hemma och skissar på årets Midsommar flyer också, affischerna ska ju upp snart så att vi blir minst lika många personer som förra året! Så jäkla roligt! Jag längtar ihjäl mig efter midsommar och semester.

Skriver mer sen har så mycket roligt att berätta. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0